czwartek, lutego 02, 2012

Wrestling / Zdjęcia ...


No witam witam!

Dzisiaj po raz pierwszy byłam na turnieju wrestlingu. Takiego prawdziwego wrestlingu, nie WWE, który bardzo mnie rozśmiesza. No, taki też mnie rozśmieszył, ale po czasie się przyzwyczaiłam. Poszłam na to głównie dlatego, ponieważ to mój temat na lekcje filmowe. Co tydzień wybieramy sobie jakiś artykuł, zazwyczaj w parach i tworzymy krótki film. Dla Was specjalnie nagrałam jeszcze na telefonie jak to wygląda. Wybrałam najgrubszych chłopców, akurat nie z mojej szkoły. Mam też trochę zdjęć, ale niestety nie zrobionych aparatem.

W tym tygodniu dowiedziałam się, że mamy w szkole jedną dziewczynę, która ma dziecko. Jednoroczne dziecko. Dziewczyna w moim wieku. SZOK, ale to Ameryka, co nie?

Mimo wszystko znalazłam moją kolejną miłość - Reese's pieces. Małe cukierki wielkości czekoladowych m&msów wypełnione masłem orzechowym. Nie jak nutella, amerykańskim bardzo słynnym peanut butter. Nie przepadam za tym, ale te cukiereczki są pyszne. Będę tęsknić.

Nie mam Wam za dużo do powiedzenia, więc to wszystko. Mam parę zdjęć, niektóre z dzisiaj, niektóre zrobione kiedyś-tam, ale nigdy nie opublikowane. No i filmik - wygłupy z koleżankami, nawet nie wiedziałam, że mnie nagrywają ;)



To ta dziewczyna jest reżyserką mojego filmu.

A to podobno zakochany we mnie chłopak. Heh...




Za czasów, kiedy mieliśmy jeszcze tego psa. Nie lubił być sam w domu,
 więc czasem braliśmy go do auta nawet przy małym podróżach np. na pocztę.
 Musieli go sprzedać, ponieważ poganiał krowy sąsiadów i chcieli go w przyszłości zastrzelić.

Takie tam codzienne obiady i siostrzyczka.

Nigdy nie opublikowane zdjęcia z kotem, za którym trochę nie przepadam.








Wyłapałam też kiedyś komiczne reklamy w telewizji. Tak wygląda Ameryka.


Mamo kup mi!!!!


;)



A na koniec jedyna piosenka country, której zapamiętałam absurdalny tekst i znalazłam, żeby się z Wami podzielić. Napisałabym dźwięk jaki wydają kowboje, ale zapomniałam, a te z internetu coś mi nie pasują ;)



xoxo
Kejti Oh Yeah Baby

1 komentarz:

  1. Haha, ta reklama z JB XD
    A ta ze świnką w Polsce też jest :P
    A ten filmik z szalem bardzo mnie rozśmieszył ;P

    OdpowiedzUsuń

Cosmopolitan Cocktail