czwartek, listopada 03, 2011

Halloween + golf




Jeszcze 5 dni i minie mój trzeci miesiąc w Stanach! Nie macie pojęcia jak ten czas szybko leci. To chyba głównie efekt tego, że codziennie mamy takie same lekcje i dni mało się od siebie różnią. 

W tym tygodniu zapisałam się na dwie (mam nadzieję ciekawe) rzeczy. W sezonie zimowym (czyli już chyba za tydzień) będę menedżerką wrestlingu. HAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAH nie wiem na czym to będzie polegać, ale na szczęście jest jeszcze parę innych dziewczyn, które też się w to bawią. Drugą rzeczą jest softball, ale to dopiero sezon wiosenny. Softball to gra podobna do baseballa, ale na rozgrywana mniejszym boisku, z większą piłką i lżejszą pałką. 

***

Halloween spędziłam z Vy i jej kolegami. Było naprawdę super : ). Może się dziwicie, że nie jest Amy Winehouse, ale uznałam, że to nie jest dobry pomysł, bo nie była tu ona aż taka popularna. Nie mam Wam za dużo do opowiedzenia, więc wstawiam ładne zdjęcia.







Dzisiaj moja grupa golfowa miała spotkanie "posezonowe" (nie mam pojęcia jak to nazwać). Oczywiście nie  grałyśmy, ponieważ jest już zimno (od dwóch dni), ale pojechaliśmy (z trenerem) do restauracji. Po przystawce byłyśmy już pełne, ale na spaliłyśmy dużo kalorii ponieważ cały czas się śmiałyśmy. Kiedy przyjechałyśmy z powrotem do szkoły zrobiłyśmy jeszcze parę zdjęć (z naszym zapakowanym jedzeniem :D). Zamiast statywu użyłam przypadkowego auta "pikapa", ciekawa jestem czyjego.



Prawie cała grupa (brakuje jednej dziewczyny).

Mam nadzieję, że nikt nie będzie narzekał, że bardzo mało napisałam, ale w zamian wstawiłam dużo zdjęć. Tak naprawdę to wcale nie jest łatwe pisanie takiego bloga. Każde zdanie musi mieć ręce i nogi. Wszystko powinno być stosowne, ponieważ nie wiem kto to może przeczytać. A w tym tygodniu pojawili się też czytelnicy z Norwegii, Kanady i Włoch (ale tylko jednorazowy przegląd) i Wielkiej Brytanii i Rosji(którzy wyświetlili moją stronę już parę razy). Nie wiem skąd ludzie znajdują mojego bloga, ale jest to bardzo miłe : ). Myślę, że najwyższy czas uzupełnić okno "o mnie" i może jakaś zmiana wyglądu?

Całuski xx

P.S.
Obiecuję, że w następnej notatce zobaczycie amerykańskie pyszności, czyli nowy rodzaj oreo. NAJLEPSZY! < 3

P.S. 2
Zapomniałam Wam pokazać:


Wszystkiego najlepszego 62 letniej autorce Biblii!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cosmopolitan Cocktail