niedziela, sierpnia 28, 2011

"... and i had your posters, Britney Spears, on my wall and you know, i was touching myself looking at you" Lady Gaga pretending man

To takie miłe jak dużo osób mówi mi, że czeka na kolejne posty i lubi mojego bloga : )

Wczoraj pokazałam wam wąsy, które kupiłam. Zrobiłam sobie w nich zdjęcia i to jest najlepsze, tak myślę:



Na dzisiejszą imprezę urodzinową Guire'a upiekłam mu prawdziwego murzynka. Dla nas - Polaczków to normalne, Amerykanie są zachwyceni, głównie tym, że zrobiłam go sama i bez gotowego proszku, do którego wlewa się wodę/mleko i jajka. Nie wyszedł najlepszy, bo za mało wilgotny, może to wina ich produktów. Również polewa zastygła, a ja wolę mokrą. Uwierzcie mi, że najgorsze było szukanie produktów do tego ciasta. Dobrze, że oni mają internet w komórkach i mogłam sprawdzić jak jest po angielsku proszek do pieczenia. U nas są tylko małe torebeczki, które wystarczają maksymalnie na 3 ciasta - tutaj pudełko o wiele większe i chyba nikt oprócz mnie nie będzie go używał (bo w przyszłości pewnie jeszcze coś upiekę, bo bardzo to lubię : ) ). Kupiłam temu chłopcu bejsbolową grę na konsolę i bardzo się ucieszył.


***

Teraz część, która nie wszyskich zaciekawi, więc ją oddzielam.

Właśnie obejrzałam MTV: Video Music Awards. Była chwila poświęcona Amy Winehouse i ... śpiewali moją chyba ulubioną piosenkę - Valerie! Najgorsze było to, że wykonał ją Bruno Mars, którego nienawidzę.


Mimo wszystko, nie zaśpiewał tej piosenki najgorzej.

Lady Gaga była AMAZING udając faceta. Szkoda tylko, że w telewizji przerywali głos, jeśli ktoś przeklinał. Piosenka Lila Wayna cała była przerywana. Szkoda, że Adele nic nie wygrała. Justin Bieber odgapił spodnie od Pitbulla, ale miał bardzo ładną marynarkę YSL. Teraz włączyłam sobie "all access live" czyli to co się dzieje w tym momencie i udało mi się zrobić zdjęcie jak Snooki oczywiście je (!) ona jest śmieszna. Nie wiem jak możliwa jest jej figura (tzn. szczupłe nogi, ogromna głowa i ogromny biust) ona jest strasznie nieforemna.

Ona siedzi po pierwsza po lewej stronie i wkłada sobie jedzenie do ust. 

Najlepsiejsza piosenka? Myślę, że Otis od Kanye'go Westa i Jay-Z, który był bardzo klasycznie i ŚWIETNIE ubrany. Myślałam o tym, kiedy w końcu będą mieć dzieci z Beyonce i okazało się, że ona jest w ciąży! Zrobiłam zdjęcie, jak trzyma się za brzuch, ale nie widać jej twarzy, ale pewnie jutro będzie więcej zdjęć (w internecie oczywiście).



O właśnie teraz jest Lady Gaga, jest niesamowita i cały czas klnie, ale jej to pasuje w tym outficie. 



Moim zdaniem kobieta przebrana (i udająca) faceta jest lepsza niż kobieta z sześcianem <?> na głowie.


Tutaj po prawej stronie ją widać.

Koniec na tyle, bo to nie blog o gwiazdach, ubraniach i imprezach (chociaż taki byłby równie ciekawy : x).

***

Już zbieram się do spania, jest wpół do dwunastej, ale jeszcze pomaluję sobie paznokcie moim pięknym złotym OPI (oni tu mówią ołpiaj). 


Słodkich snów dla mnie, miłego dnia dla was : *

P.S.
Jeszcze raz to napiszę, teraz do większej (tak myślę) "publiczności":
Dawid Baguś B. - MASZ POPARCIE W AMERYCE! 

2 komentarze:

  1. trochę się spóźniam z komentarzem ale lejdi gaga nie udawała wtedy faceta tylko emi łajnhałs. LOL powinnaś się domyślić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sory , źle pamiętam , tylko jak spojrzałem na zdjęcia to wyglądala zupełnie jak ona udając tego faceta .

      Usuń

Cosmopolitan Cocktail