piątek, sierpnia 12, 2011

 the drums nowa płyta dzień przed moimi urodzinami! <3 neat song


Jest tu super! Wczoraj zamówiłam prenumeratę amerykańskiego Vogue'a!!!!!!1!1!!1 MNIAM MNIAM. Zrobiłam dzisiaj trochę zdjęć, żeby pokazać wam na jakiej wsi mieszkam, ale to nie szkodzi, bo do stolicy stanu Kansas - Topeki mam 15 minut autem. Nie ma tu innych środków transportu tak przy okazji. Tzn jest ten żółty autobus, którym od 17 sierpnia będę jeździła i wracała ze szkoły, jeśli moja rodzina, albo sąsiadka Ashley (17), której jeszcze nie poznałam nie będą mnie zawozić. Zapomniałam wspomnieć o innym domowniku - Mike, który ma 18 lat i skończył tą szkołę, do której ja idę (Rossville Jr/Sr High School), ale on za chyba tydzień wyprowadza się, bo będzie mieszkał w collegu. Szkoda.
Dom, w którym mieszkam jest bardzo duży i znajduję się na przedmieściu tej małej mieściny Rossville. Tutaj parę zdjęć mojej "dzielni".

To nasz dom, nie widać tu tego, ale jest naprawdę duży.
Jak widać na zdjęciu są tu b. duże odległości pomiędzy domami (ok.100 m)

Dziecięca część ogródka.  Zawsze marzyłam o trampolinie, teraz ją mam.

Teraz zdjęcia mojego nowego lokum.
Sypialnia + biurko. Powiedzili mi, że kupią mi jeszcze komodę albo jakieś półki idk.
Moja własna (!) toaleta.


Moja garderoba, zabrakło im wieszaków na wszystkie moje ubrania, ale kupimy.  Zauważcie drugą od góry półkę,  przygotowali się na Polkę. 
To co zrobiłam dzisiaj rano. Może później pokażę parę rzeczy, których w Polsze nie ma. 
xx

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Cosmopolitan Cocktail